Jelić, M. (2019). DIGITALNI POSREDNICI U TURIZMU – KONCEPTUALNI MODEL DIGITALNE TURISTIČKE AGENCIJE KAO INOVATIVNE POSLOVNE APLIKACIJE (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:998739
Jelić, Matej. "DIGITALNI POSREDNICI U TURIZMU – KONCEPTUALNI MODEL DIGITALNE TURISTIČKE AGENCIJE KAO INOVATIVNE POSLOVNE APLIKACIJE." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:998739
Jelić, Matej. "DIGITALNI POSREDNICI U TURIZMU – KONCEPTUALNI MODEL DIGITALNE TURISTIČKE AGENCIJE KAO INOVATIVNE POSLOVNE APLIKACIJE." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:998739
Jelić, M. (2019). 'DIGITALNI POSREDNICI U TURIZMU – KONCEPTUALNI MODEL DIGITALNE TURISTIČKE AGENCIJE KAO INOVATIVNE POSLOVNE APLIKACIJE', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:998739
Jelić M. DIGITALNI POSREDNICI U TURIZMU – KONCEPTUALNI MODEL DIGITALNE TURISTIČKE AGENCIJE KAO INOVATIVNE POSLOVNE APLIKACIJE [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:998739
M. Jelić, "DIGITALNI POSREDNICI U TURIZMU – KONCEPTUALNI MODEL DIGITALNE TURISTIČKE AGENCIJE KAO INOVATIVNE POSLOVNE APLIKACIJE", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:998739