Tomić, I. A. (2019). Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460727
Tomić, Ivana Ana. "Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460727
Tomić, Ivana Ana. "Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460727
Tomić, I. A. (2019). 'Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460727
Tomić IA. Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460727
I. A. Tomić, "Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460727