Tomas, O. (2019). Oblikovanje strategije razvoja maloprodajnih kanala u Republici Hrvatskoj putem scenarijske analize (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:604732
Tomas, Oliver. "Oblikovanje strategije razvoja maloprodajnih kanala u Republici Hrvatskoj putem scenarijske analize." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:604732
Tomas, Oliver. "Oblikovanje strategije razvoja maloprodajnih kanala u Republici Hrvatskoj putem scenarijske analize." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:604732
Tomas, O. (2019). 'Oblikovanje strategije razvoja maloprodajnih kanala u Republici Hrvatskoj putem scenarijske analize', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:604732
Tomas O. Oblikovanje strategije razvoja maloprodajnih kanala u Republici Hrvatskoj putem scenarijske analize [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:604732
O. Tomas, "Oblikovanje strategije razvoja maloprodajnih kanala u Republici Hrvatskoj putem scenarijske analize", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:604732