Lemac, K. (2020). Upravljanje marketingom u sportu na primjeru PSG (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511679
Lemac, Karlo. "Upravljanje marketingom u sportu na primjeru PSG." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511679
Lemac, Karlo. "Upravljanje marketingom u sportu na primjeru PSG." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511679
Lemac, K. (2020). 'Upravljanje marketingom u sportu na primjeru PSG', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511679
Lemac K. Upravljanje marketingom u sportu na primjeru PSG [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511679
K. Lemac, "Upravljanje marketingom u sportu na primjeru PSG", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511679