Mamić, M. (2020). Preuzimanje kao oblik razvojne strategije poduzeća u prehrambenoj industriji (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941149
Mamić, Marko. "Preuzimanje kao oblik razvojne strategije poduzeća u prehrambenoj industriji." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941149
Mamić, Marko. "Preuzimanje kao oblik razvojne strategije poduzeća u prehrambenoj industriji." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941149
Mamić, M. (2020). 'Preuzimanje kao oblik razvojne strategije poduzeća u prehrambenoj industriji', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941149
Mamić M. Preuzimanje kao oblik razvojne strategije poduzeća u prehrambenoj industriji [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941149
M. Mamić, "Preuzimanje kao oblik razvojne strategije poduzeća u prehrambenoj industriji", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941149