prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:148:062241

Ivanišević, Petra
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Ivanišević, P. (2020). Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062241

Ivanišević, Petra. "Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062241

Ivanišević, Petra. "Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062241

Ivanišević, P. (2020). 'Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062241

Ivanišević P. Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062241

P. Ivanišević, "Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062241