Pastuović, A. (2020). Upravljanje kampanjom odnosa s javnošću u hrvatskim muzejima (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:741328
Pastuović, Ana. "Upravljanje kampanjom odnosa s javnošću u hrvatskim muzejima." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:741328
Pastuović, Ana. "Upravljanje kampanjom odnosa s javnošću u hrvatskim muzejima." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:741328
Pastuović, A. (2020). 'Upravljanje kampanjom odnosa s javnošću u hrvatskim muzejima', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:741328
Pastuović A. Upravljanje kampanjom odnosa s javnošću u hrvatskim muzejima [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:741328
A. Pastuović, "Upravljanje kampanjom odnosa s javnošću u hrvatskim muzejima", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:741328