Hauselmaier, M. (2020). Utjecaj privatnih maraka na maloprodaju kategorije kave u Republici Hrvatskoj (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:967768
Hauselmaier, Marin. "Utjecaj privatnih maraka na maloprodaju kategorije kave u Republici Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:967768
Hauselmaier, Marin. "Utjecaj privatnih maraka na maloprodaju kategorije kave u Republici Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:967768
Hauselmaier, M. (2020). 'Utjecaj privatnih maraka na maloprodaju kategorije kave u Republici Hrvatskoj', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:967768
Hauselmaier M. Utjecaj privatnih maraka na maloprodaju kategorije kave u Republici Hrvatskoj [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:967768
M. Hauselmaier, "Utjecaj privatnih maraka na maloprodaju kategorije kave u Republici Hrvatskoj", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:967768