prikaz prve stranice dokumenta Uloga ''Ultra Music Festivala'' u formiranju imidža Splita kao destinacije manifestacijskog turizma
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga ''Ultra Music Festivala'' u formiranju imidža Splita kao destinacije manifestacijskog turizma
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:148:642053

Vlašić, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Vlašić, L. (2020). Uloga ''Ultra Music Festivala'' u formiranju imidža Splita kao destinacije manifestacijskog turizma (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:642053

Vlašić, Lucija. "Uloga ''Ultra Music Festivala'' u formiranju imidža Splita kao destinacije manifestacijskog turizma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:642053

Vlašić, Lucija. "Uloga ''Ultra Music Festivala'' u formiranju imidža Splita kao destinacije manifestacijskog turizma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:642053

Vlašić, L. (2020). 'Uloga ''Ultra Music Festivala'' u formiranju imidža Splita kao destinacije manifestacijskog turizma', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:642053

Vlašić L. Uloga ''Ultra Music Festivala'' u formiranju imidža Splita kao destinacije manifestacijskog turizma [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:642053

L. Vlašić, "Uloga ''Ultra Music Festivala'' u formiranju imidža Splita kao destinacije manifestacijskog turizma", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:642053