završni rad
MARKETING U IZAZOVIMA DIGITALNOG DOBA
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:148:351868

Mehičić, Elvis
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Mehičić, E. (2020). MARKETING U IZAZOVIMA DIGITALNOG DOBA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:351868

Mehičić, Elvis. "MARKETING U IZAZOVIMA DIGITALNOG DOBA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:351868

Mehičić, Elvis. "MARKETING U IZAZOVIMA DIGITALNOG DOBA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:351868

Mehičić, E. (2020). 'MARKETING U IZAZOVIMA DIGITALNOG DOBA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:351868

Mehičić E. MARKETING U IZAZOVIMA DIGITALNOG DOBA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 16.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:351868

E. Mehičić, "MARKETING U IZAZOVIMA DIGITALNOG DOBA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:351868