specijalistički diplomski stručni
IZAZOVI DIGITALNOG MARKETINGA U UVJETIMA GLOBALNE PANDEMIJE
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:148:988718

Sokač, Marcela
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Sokač, M. (2020). IZAZOVI DIGITALNOG MARKETINGA U UVJETIMA GLOBALNE PANDEMIJE (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:988718

Sokač, Marcela. "IZAZOVI DIGITALNOG MARKETINGA U UVJETIMA GLOBALNE PANDEMIJE." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:988718

Sokač, Marcela. "IZAZOVI DIGITALNOG MARKETINGA U UVJETIMA GLOBALNE PANDEMIJE." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:988718

Sokač, M. (2020). 'IZAZOVI DIGITALNOG MARKETINGA U UVJETIMA GLOBALNE PANDEMIJE', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:988718

Sokač M. IZAZOVI DIGITALNOG MARKETINGA U UVJETIMA GLOBALNE PANDEMIJE [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:988718

M. Sokač, "IZAZOVI DIGITALNOG MARKETINGA U UVJETIMA GLOBALNE PANDEMIJE", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:988718