prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ NEUROMARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ NEUROMARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:961623

Šiško, Antonia
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Šiško, A. (2015). UTJECAJ NEUROMARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961623

Šiško, Antonia. "UTJECAJ NEUROMARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961623

Šiško, Antonia. "UTJECAJ NEUROMARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961623

Šiško, A. (2015). 'UTJECAJ NEUROMARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961623

Šiško A. UTJECAJ NEUROMARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961623

A. Šiško, "UTJECAJ NEUROMARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961623