prikaz prve stranice dokumenta Uloga kvalitete usluga i politika prema klijentima u djelatnosti za njegu i održavanje tijela
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga kvalitete usluga i politika prema klijentima u djelatnosti za njegu i održavanje tijela
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:148:031443

Ferenčak, Kristina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za organizaciju i management

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Ferenčak, K. (2020). Uloga kvalitete usluga i politika prema klijentima u djelatnosti za njegu i održavanje tijela (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031443

Ferenčak, Kristina. "Uloga kvalitete usluga i politika prema klijentima u djelatnosti za njegu i održavanje tijela." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031443

Ferenčak, Kristina. "Uloga kvalitete usluga i politika prema klijentima u djelatnosti za njegu i održavanje tijela." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031443

Ferenčak, K. (2020). 'Uloga kvalitete usluga i politika prema klijentima u djelatnosti za njegu i održavanje tijela', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031443

Ferenčak K. Uloga kvalitete usluga i politika prema klijentima u djelatnosti za njegu i održavanje tijela [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031443

K. Ferenčak, "Uloga kvalitete usluga i politika prema klijentima u djelatnosti za njegu i održavanje tijela", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031443