Cigelj, K. (2020). Utjecaj IoT-a na kupovne navike potrošača (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874388
Cigelj, Katarina. "Utjecaj IoT-a na kupovne navike potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874388
Cigelj, Katarina. "Utjecaj IoT-a na kupovne navike potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874388
Cigelj, K. (2020). 'Utjecaj IoT-a na kupovne navike potrošača', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874388
Cigelj K. Utjecaj IoT-a na kupovne navike potrošača [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 09.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874388
K. Cigelj, "Utjecaj IoT-a na kupovne navike potrošača", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:874388