Krajinović, J. (2020). Istraživanje utjecaja odabranih društvenih medija na odabir turističke destinacije kod generacijskih skupina X i Y (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:488719
Krajinović, Jelena. "Istraživanje utjecaja odabranih društvenih medija na odabir turističke destinacije kod generacijskih skupina X i Y." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:488719
Krajinović, Jelena. "Istraživanje utjecaja odabranih društvenih medija na odabir turističke destinacije kod generacijskih skupina X i Y." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:488719
Krajinović, J. (2020). 'Istraživanje utjecaja odabranih društvenih medija na odabir turističke destinacije kod generacijskih skupina X i Y', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:488719
Krajinović J. Istraživanje utjecaja odabranih društvenih medija na odabir turističke destinacije kod generacijskih skupina X i Y [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:488719
J. Krajinović, "Istraživanje utjecaja odabranih društvenih medija na odabir turističke destinacije kod generacijskih skupina X i Y", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:488719