Kovačić, P. (2020). Uloga putoblogova u promociji proizvoda turoperatora (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:073832
Kovačić, Petra. "Uloga putoblogova u promociji proizvoda turoperatora." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:073832
Kovačić, Petra. "Uloga putoblogova u promociji proizvoda turoperatora." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:073832
Kovačić, P. (2020). 'Uloga putoblogova u promociji proizvoda turoperatora', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:073832
Kovačić P. Uloga putoblogova u promociji proizvoda turoperatora [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:073832
P. Kovačić, "Uloga putoblogova u promociji proizvoda turoperatora", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:073832