Glasnović, A. (2020). Utjecaj internet marketinga i društvenih mreža na razvoj brenda Philipp Plein (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272069
Glasnović, Antun. "Utjecaj internet marketinga i društvenih mreža na razvoj brenda Philipp Plein." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272069
Glasnović, Antun. "Utjecaj internet marketinga i društvenih mreža na razvoj brenda Philipp Plein." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272069
Glasnović, A. (2020). 'Utjecaj internet marketinga i društvenih mreža na razvoj brenda Philipp Plein', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272069
Glasnović A. Utjecaj internet marketinga i društvenih mreža na razvoj brenda Philipp Plein [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 09.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272069
A. Glasnović, "Utjecaj internet marketinga i društvenih mreža na razvoj brenda Philipp Plein", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272069