Glasnović, I. (2020). Oglašavanje i promocija Coca-Cole kao element marketinškog miksa putem društvenih mreža i medija (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658052
Glasnović, Ivan. "Oglašavanje i promocija Coca-Cole kao element marketinškog miksa putem društvenih mreža i medija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658052
Glasnović, Ivan. "Oglašavanje i promocija Coca-Cole kao element marketinškog miksa putem društvenih mreža i medija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658052
Glasnović, I. (2020). 'Oglašavanje i promocija Coca-Cole kao element marketinškog miksa putem društvenih mreža i medija', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658052
Glasnović I. Oglašavanje i promocija Coca-Cole kao element marketinškog miksa putem društvenih mreža i medija [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658052
I. Glasnović, "Oglašavanje i promocija Coca-Cole kao element marketinškog miksa putem društvenih mreža i medija", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658052