diplomski rad
ANALIZA MARKETINŠKO MIKSA ULTRA EUROPE MUSIC FESTIVALA
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:148:816454

Mance, Josipa
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Mance, J. (2020). ANALIZA MARKETINŠKO MIKSA ULTRA EUROPE MUSIC FESTIVALA (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:816454

Mance, Josipa. "ANALIZA MARKETINŠKO MIKSA ULTRA EUROPE MUSIC FESTIVALA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:816454

Mance, Josipa. "ANALIZA MARKETINŠKO MIKSA ULTRA EUROPE MUSIC FESTIVALA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:816454

Mance, J. (2020). 'ANALIZA MARKETINŠKO MIKSA ULTRA EUROPE MUSIC FESTIVALA', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:816454

Mance J. ANALIZA MARKETINŠKO MIKSA ULTRA EUROPE MUSIC FESTIVALA [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:816454

J. Mance, "ANALIZA MARKETINŠKO MIKSA ULTRA EUROPE MUSIC FESTIVALA", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:816454