Naslov ANALIZA MARKETINŠKO MIKSA ULTRA EUROPE MUSIC FESTIVALA
Naslov (engleski) ANALYSIS OF THE ULTRA EUROPE MUSIC FESTIVAL MARKETING MIX
Autor Josipa Mance
Mentor Josip Mikulić (mentor)
Član povjerenstva Darko Prebežac (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Petra Barišić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet (Katedra za turizam) Zagreb
Datum i država obrane 2020-09-23, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Event marketing promotivna je strategija koja uključuje kontakt licem lice. Uspjeh nekog događaja ne mora ovisiti o vrsti događaja, glavnoj atrakciji ili razlogu održavanja, već se uspjeh strategije očituje u tri E, zabavi, uzbuđenju i poduzetnosti. Marketing uvijek nastoji dati odgovor na pet pitanja: zašto, tko, kada, gdje i što. Marketinški miks event marketinga sastoji se od 7P, proizvoda, cijene, distribucije, promocije, ljudi, fizičkog okruženja te procesa pružanja usluga. Kod event marketinga javlja se poseban oblik, gerila marketing - svaka aktivnost koja upotrebljava drugačija sredstva od tradicionalnih medija za priopćavanje imena i položaja marke potencijalnim klijentima. Privlačenje pažnje potrošača tijekom prenošenja marketinške poruke često se smatra uspješnom gerilskom marketinškom kampanjom. Pojava interneta i društvenih medija učinio je gerilske marketinške primjere vidljivijima. Ova marketinška taktika je neusporedivo superiorna tradicionalnom marketingu. Pokazuje dobre rezultate i za poduzeća i za potrošače. Prednosti gerilskog marketinga su što je jeftiniji, fleksibilniji, stalno dostupan, brzina informacija je dostupna u kratkom vremenu, jednostavan, točan, privlačan, stvara čvrstu povezanost s korisnikom, jedinstven. Stvara promjenu u ritmu života i oslobađa od rutine. Baš kao i Ultra Europe Music festival, inačica glazbenog festivala elektroničke glazbe koji je inicijalno započeo na plaži u Miamiju. Hrvatska je dobila čast da ugosti prestižni festival u konkurenciji 16 zemalja. Destination Ultra čini inovativan koncept koji kroz sedam dana uživanja nudi nastupe najpoznatijih svjetskih DJ-eva koji zabavljaju okupljene fanove do ranih jutarnjih sati. Produkcija je na visokoj razini na sve četiri lokacije održavanja festivala, na stadionu Park mladeži, otoku Hvaru, Braču i Visu. Postoje različiti paketi ulaznica. Ulaznice je moguće kupiti na službenoj stranici festivala, a na društvenim mrežama se mogu naći sve obavijesti vezane uz sam festival. Organizatori paze kako bi pružena usluga svake godine bila na visokoj razini i kako bi sudionici osjetili dodanu vrijednost. Organizator radi na tome da sve slabosti pokuša pretvoriti u snagu, a sve prijetnje u priliku. I na taj način opravdati povjerenje okupljenih sudionika koji se iz godine u godinu vraćaju na Ultra Europe Music festival.
Sažetak (engleski) Event marketing is a promotional strategy that involves face to face contact. The success of an event does not have to depend on the type of event, the main attraction or the reason for the event, but the success of the strategy is manifested in the three E's, fun, excitement and entrepreneurship. Marketing always seeks to answer five questions: why, who, when, where and what. The marketing mix of event marketing consists of 7P, product, price, distribution, promotion, people, physical environment and service delivery process. Event marketing has a special form, guerrilla marketing - any activity that uses different means than traditional media to communicate the name and position of the brand to potential customers. Attracting consumer attention while conveying a marketing message is often considered a successful guerrilla marketing campaign. The advent of the internet and social media has made guerrilla marketing examples more visible. This marketing tactic is incomparably superior to traditional marketing. It shows good results for both businesses and consumers. The advantages of guerrilla marketing are that it is cheaper, more flexible, constantly available, the speed of information is available in a short time, simple, accurate, attractive, creates a strong connection with the user, unique. It creates a change in the rhythm of life and frees you from routine. Just like the Ultra Europe Music Festival, a version of the electronic music festival that initially started on the beach in Miami. Croatia was honored to host the prestigious festival in the competition of 16 countries. Destination Ultra makes an innovative concept that through seven days of enjoyment offers performances by the world's most famous DJs who entertain gathered fans until the early morning hours. Production is at a high level at all four locations of the festival, at the Youth Park Stadium, the island of Hvar, Brač and Vis. There are different ticket packages. Tickets can be purchased on the official website of the festival, and on social networks you can find all the information related to the festival itself. The organizers make sure that the service provided is at a high level every year and that the participants feel the added value. The organizer works to try to turn all weaknesses into strengths, and all threats into opportunities. And in that way to justify the trust of the gathered participants who return to the Ultra Europe Music Festival from year to year.
Ključne riječi
event marketing
gerila marketing
marketinški miks
7P
Ultra Europe Music festival
Ključne riječi (engleski)
event marketing
guerrilla marketing
marketing mix
7P
Ultra Europe Music festival
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:148:816454
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra ekonomije (mag.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup Datum isteka embarga: 2021-03-30
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2020-09-29 11:47:31