Tomić, I. (2020). Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311
Tomić, Iva. "Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311
Tomić, Iva. "Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311
Tomić, I. (2020). 'Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311
Tomić I. Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 18.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311
I. Tomić, "Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311