Košić, H. (2020). Analiza lojalnosti kupaca prilikom preuzimanja poduzeća iz automobilske industrije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:759085
Košić, Hana. "Analiza lojalnosti kupaca prilikom preuzimanja poduzeća iz automobilske industrije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:759085
Košić, Hana. "Analiza lojalnosti kupaca prilikom preuzimanja poduzeća iz automobilske industrije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:759085
Košić, H. (2020). 'Analiza lojalnosti kupaca prilikom preuzimanja poduzeća iz automobilske industrije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:759085
Košić H. Analiza lojalnosti kupaca prilikom preuzimanja poduzeća iz automobilske industrije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:759085
H. Košić, "Analiza lojalnosti kupaca prilikom preuzimanja poduzeća iz automobilske industrije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:759085