prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:148:310507

Gluhinić, Ivana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Gluhinić, I. (2020). Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507

Gluhinić, Ivana. "Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507

Gluhinić, Ivana. "Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507

Gluhinić, I. (2020). 'Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507

Gluhinić I. Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 19.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507

I. Gluhinić, "Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507