Banko, M. (2021). MARKETINŠKE KONCEPCIJE U INDUSTRIJI VODE U BOCI U REPUBLICI HRVATSKOJ (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:106347
Banko, Mihael. "MARKETINŠKE KONCEPCIJE U INDUSTRIJI VODE U BOCI U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:106347
Banko, Mihael. "MARKETINŠKE KONCEPCIJE U INDUSTRIJI VODE U BOCI U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:106347
Banko, M. (2021). 'MARKETINŠKE KONCEPCIJE U INDUSTRIJI VODE U BOCI U REPUBLICI HRVATSKOJ', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:106347
Banko M. MARKETINŠKE KONCEPCIJE U INDUSTRIJI VODE U BOCI U REPUBLICI HRVATSKOJ [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:106347
M. Banko, "MARKETINŠKE KONCEPCIJE U INDUSTRIJI VODE U BOCI U REPUBLICI HRVATSKOJ", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:106347