Savić, M. (2021). Strategije nastupa na međunarodnom tržištu na primjeru proizvodnog poduzeća AD Plastik Grupa (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067181
Savić, Maja. "Strategije nastupa na međunarodnom tržištu na primjeru proizvodnog poduzeća AD Plastik Grupa." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067181
Savić, Maja. "Strategije nastupa na međunarodnom tržištu na primjeru proizvodnog poduzeća AD Plastik Grupa." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067181
Savić, M. (2021). 'Strategije nastupa na međunarodnom tržištu na primjeru proizvodnog poduzeća AD Plastik Grupa', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 04.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067181
Savić M. Strategije nastupa na međunarodnom tržištu na primjeru proizvodnog poduzeća AD Plastik Grupa [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 04.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067181
M. Savić, "Strategije nastupa na međunarodnom tržištu na primjeru proizvodnog poduzeća AD Plastik Grupa", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067181