Rubinić, I. (2021). Uloga marketinških strategija u kreiranju poslovnog modela za prehrambene dječje proizvode (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:735021
Rubinić, Ivana. "Uloga marketinških strategija u kreiranju poslovnog modela za prehrambene dječje proizvode." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:735021
Rubinić, Ivana. "Uloga marketinških strategija u kreiranju poslovnog modela za prehrambene dječje proizvode." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:735021
Rubinić, I. (2021). 'Uloga marketinških strategija u kreiranju poslovnog modela za prehrambene dječje proizvode', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:735021
Rubinić I. Uloga marketinških strategija u kreiranju poslovnog modela za prehrambene dječje proizvode [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:735021
I. Rubinić, "Uloga marketinških strategija u kreiranju poslovnog modela za prehrambene dječje proizvode", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:735021