prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj spola na preferencije prodavaonica
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj spola na preferencije prodavaonica
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:148:086486

Čenan, Stefani
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Čenan, S. (2016). Utjecaj spola na preferencije prodavaonica (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:086486

Čenan, Stefani. "Utjecaj spola na preferencije prodavaonica." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:086486

Čenan, Stefani. "Utjecaj spola na preferencije prodavaonica." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:086486

Čenan, S. (2016). 'Utjecaj spola na preferencije prodavaonica', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:086486

Čenan S. Utjecaj spola na preferencije prodavaonica [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:086486

S. Čenan, "Utjecaj spola na preferencije prodavaonica", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:086486