Antonić, M. (2016). Važnost promocije kod maloprodavača u supermarketima (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:220649
Antonić, Matija. "Važnost promocije kod maloprodavača u supermarketima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:220649
Antonić, Matija. "Važnost promocije kod maloprodavača u supermarketima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:220649
Antonić, M. (2016). 'Važnost promocije kod maloprodavača u supermarketima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:220649
Antonić M. Važnost promocije kod maloprodavača u supermarketima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:220649
M. Antonić, "Važnost promocije kod maloprodavača u supermarketima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:220649