prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u potrošačevom odlučivanju o kupovini proizvoda modne industrije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga društvenih mreža u potrošačevom odlučivanju o kupovini proizvoda modne industrije
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. urn:nbn:hr:148:316072

Bilić, Valentina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Bilić, V. (2021). Uloga društvenih mreža u potrošačevom odlučivanju o kupovini proizvoda modne industrije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316072

Bilić, Valentina. "Uloga društvenih mreža u potrošačevom odlučivanju o kupovini proizvoda modne industrije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316072

Bilić, Valentina. "Uloga društvenih mreža u potrošačevom odlučivanju o kupovini proizvoda modne industrije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316072

Bilić, V. (2021). 'Uloga društvenih mreža u potrošačevom odlučivanju o kupovini proizvoda modne industrije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316072

Bilić V. Uloga društvenih mreža u potrošačevom odlučivanju o kupovini proizvoda modne industrije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 11.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316072

V. Bilić, "Uloga društvenih mreža u potrošačevom odlučivanju o kupovini proizvoda modne industrije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316072