Marić, D. (2021). Digitalni marketing u industriji videoigara (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:685490
Marić, Dario. "Digitalni marketing u industriji videoigara." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:685490
Marić, Dario. "Digitalni marketing u industriji videoigara." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:685490
Marić, D. (2021). 'Digitalni marketing u industriji videoigara', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:685490
Marić D. Digitalni marketing u industriji videoigara [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 11.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:685490
D. Marić, "Digitalni marketing u industriji videoigara", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:685490