Šekelja, A. (2016). Načini izlaza multinacionalnih kompanija na strana tržišta (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:484566
Šekelja, Andrea. "Načini izlaza multinacionalnih kompanija na strana tržišta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:484566
Šekelja, Andrea. "Načini izlaza multinacionalnih kompanija na strana tržišta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:484566
Šekelja, A. (2016). 'Načini izlaza multinacionalnih kompanija na strana tržišta', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:484566
Šekelja A. Načini izlaza multinacionalnih kompanija na strana tržišta [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:484566
A. Šekelja, "Načini izlaza multinacionalnih kompanija na strana tržišta", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:484566