Naslov MARKETING U POSLOVIMA OSIGURANJA
Naslov (engleski) MARKETING IN INSURANCE BUSINESSES
Autor Tena Kos
Mentor Mirko Palić (mentor)
Član povjerenstva Mirko Palić (predsjednik povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet (Katedra za marketing) Zagreb
Datum i država obrane 2021-09-28, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak U ovom završnom radu objasnit ćemo strategiju marketinga u poslovima osiguranja. Marketing u osiguranju predstavlja koncept proširenja aktivnosti u svim područjima poslovne aktivnosti neke organizacije koja se odnosi na način njihovog upravljanja i rukovođenja .
Kako bi se došlo do cilja koji se sastoji od stvaranja konkurentske prednosti i održavanja iste, od iznimne je važnosti gledati i primjenjivati marketing kao tehnološki napredan pristup ovoj oblasti koji je smislen i profitabilan. Do tog cilja se lakše dolazi uz primjenu alata marketinškog miksa te provedbu aktivnosti pristupa: okruženje (eksterni i interaktivni), formuliranje tržišnog nastupa, procjenu i kontrolu, promociju kao instrument, adekvatne kanale distribucije osiguravajućih proizvoda, direktni marketing, cijenu proizvoda, ekonomski princip marketinga u osiguranju (sigurnost, likvidnost, rentabilnost), unapređenje prodaje.
Kada imamo određenu viziju o svom budućem poslovnom pothvatu, moramo znati da nam je za ostvarenje iste potrebno usvojiti određena znanja ,a izučavanjem na području marketinga, proširuju nam se horizonti i mijenjaju mišljenja te lakše možemo doći do potrebnih vještina za uspješno poslovanje
Isto tako objasnit ćemo kroz brojne parametre, prethodno navedene, da marketing nastoji prepoznati potrebe i želje potrošača te da pravovremeno ponudi proizvod koji će biti zanimljiv da zadovolji svoju svrhu tj., da udovolji potrebama potrošača i zadovolji njihove potrebe.
Osiguranje je gospodarski instrument kojim pojedinac zamjenjuje mali određeni iznos (premiju) za veliki neizvjestan financijski gubitak koji bi postojao da nema osiguranja.
Sažetak (engleski) In this seminar paper, we will explain the marketing strategy in insurance business. Insurance marketing means such a concept of management and leadership, which is based on the idea of expanding activities in all segments of its business policy.
In order to create and maintain a competitive advantage, it is necessary to study insurance marketing as a meaningful, technologically advanced and more profitable approach to this area. This includes the application of marketing mix tools and implementation of approach activities: environment (external and interactive), formulation of market performance, assessment and control, promotion as an instrument, adequate distribution channels of insurance products, direct marketing, product price, economic principle of insurance marketing (security, liquidity, profitability), sales promotion.
The knowledge and skills acquired through the study of insurance marketing leads to a change of mindset where we become visionaries of our companies.
We will also explain through a number of parameters, previously mentioned, that marketing seeks to identify the needs and desires of consumers and to offer a product that will be interesting to meet its purpose, ie to meet the needs of consumers and meet their needs.
Insurance is an economic instrument by which an individual replaces a small fixed amount (premium) for a large uncertain financial loss that would exist if there were no insurance.
Ključne riječi
marketing
osiguranje
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:148:002729
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Trgovinsko poslovanje, Turističko poslovanje, Računovodstvo i financije, Poslovna tajnica/poslovni tajnik Smjer: Trgovinsko poslovanje Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a pristupnik/pristupnica ekonomije (pristup.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup svim korisnicima iz sustava znanosti i visokog obrazovanja RH
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2021-09-28 12:10:22