Kramar, S. (2021). Osnovni koncepti u izučavanju međunarodnih tržišta i utjecaj koncepata na Republiku Hrvatsku (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:556429
Kramar, Sonja. "Osnovni koncepti u izučavanju međunarodnih tržišta i utjecaj koncepata na Republiku Hrvatsku." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:556429
Kramar, Sonja. "Osnovni koncepti u izučavanju međunarodnih tržišta i utjecaj koncepata na Republiku Hrvatsku." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:556429
Kramar, S. (2021). 'Osnovni koncepti u izučavanju međunarodnih tržišta i utjecaj koncepata na Republiku Hrvatsku', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:556429
Kramar S. Osnovni koncepti u izučavanju međunarodnih tržišta i utjecaj koncepata na Republiku Hrvatsku [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:556429
S. Kramar, "Osnovni koncepti u izučavanju međunarodnih tržišta i utjecaj koncepata na Republiku Hrvatsku", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:556429