prikaz prve stranice dokumenta Digitalni marketing u sportu na primjeru nogometnih klubova
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Digitalni marketing u sportu na primjeru nogometnih klubova
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. urn:nbn:hr:148:527618

Hrgić, Josip
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Hrgić, J. (2021). Digitalni marketing u sportu na primjeru nogometnih klubova (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527618

Hrgić, Josip. "Digitalni marketing u sportu na primjeru nogometnih klubova." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527618

Hrgić, Josip. "Digitalni marketing u sportu na primjeru nogometnih klubova." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527618

Hrgić, J. (2021). 'Digitalni marketing u sportu na primjeru nogometnih klubova', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527618

Hrgić J. Digitalni marketing u sportu na primjeru nogometnih klubova [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527618

J. Hrgić, "Digitalni marketing u sportu na primjeru nogometnih klubova", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527618