Majić, M. (2015). MARKETING ONLINE TURISTIČKIH AGENCIJA NA EUROPSKOM TRŽIŠTU (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:315838
Majić, Mia. "MARKETING ONLINE TURISTIČKIH AGENCIJA NA EUROPSKOM TRŽIŠTU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:315838
Majić, Mia. "MARKETING ONLINE TURISTIČKIH AGENCIJA NA EUROPSKOM TRŽIŠTU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:315838
Majić, M. (2015). 'MARKETING ONLINE TURISTIČKIH AGENCIJA NA EUROPSKOM TRŽIŠTU', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:315838
Majić M. MARKETING ONLINE TURISTIČKIH AGENCIJA NA EUROPSKOM TRŽIŠTU [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:315838
M. Majić, "MARKETING ONLINE TURISTIČKIH AGENCIJA NA EUROPSKOM TRŽIŠTU", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:315838