diplomski rad
Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. urn:nbn:hr:148:310519

Bikić, Zrinka
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Bikić, Z. (2021). Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310519

Bikić, Zrinka. "Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310519

Bikić, Zrinka. "Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310519

Bikić, Z. (2021). 'Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310519

Bikić Z. Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310519

Z. Bikić, "Uloga igrifikacije u zadovoljstvu i lojalnosti potrošača u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310519