Ujević, L. (2022). Analiza primjene principa kreacije doživljaja u kulturnom turizmu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:847966
Ujević, Lorena. "Analiza primjene principa kreacije doživljaja u kulturnom turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:847966
Ujević, Lorena. "Analiza primjene principa kreacije doživljaja u kulturnom turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:847966
Ujević, L. (2022). 'Analiza primjene principa kreacije doživljaja u kulturnom turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:847966
Ujević L. Analiza primjene principa kreacije doživljaja u kulturnom turizmu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:847966
L. Ujević, "Analiza primjene principa kreacije doživljaja u kulturnom turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:847966