Konta, I. (2022). Potencijal prirodnog oglašavanja bezreceptnih proizvoda (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211453
Konta, Ivana. "Potencijal prirodnog oglašavanja bezreceptnih proizvoda." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211453
Konta, Ivana. "Potencijal prirodnog oglašavanja bezreceptnih proizvoda." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211453
Konta, I. (2022). 'Potencijal prirodnog oglašavanja bezreceptnih proizvoda', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211453
Konta I. Potencijal prirodnog oglašavanja bezreceptnih proizvoda [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211453
I. Konta, "Potencijal prirodnog oglašavanja bezreceptnih proizvoda", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211453