Terzić, L. (2022). Primjena digitalnog marketinga u poslovanju malih i mikro poduzeća (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:606134
Terzić, Lucia. "Primjena digitalnog marketinga u poslovanju malih i mikro poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:606134
Terzić, Lucia. "Primjena digitalnog marketinga u poslovanju malih i mikro poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:606134
Terzić, L. (2022). 'Primjena digitalnog marketinga u poslovanju malih i mikro poduzeća', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:606134
Terzić L. Primjena digitalnog marketinga u poslovanju malih i mikro poduzeća [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:606134
L. Terzić, "Primjena digitalnog marketinga u poslovanju malih i mikro poduzeća", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:606134