Maruna, M. (2015). MARKETING U TURIZMU NA PRIMJERU PARIZA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:095187
Maruna, Matea. "MARKETING U TURIZMU NA PRIMJERU PARIZA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:095187
Maruna, Matea. "MARKETING U TURIZMU NA PRIMJERU PARIZA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:095187
Maruna, M. (2015). 'MARKETING U TURIZMU NA PRIMJERU PARIZA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:095187
Maruna M. MARKETING U TURIZMU NA PRIMJERU PARIZA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:095187
M. Maruna, "MARKETING U TURIZMU NA PRIMJERU PARIZA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:095187