prikaz prve stranice dokumenta Uloga marketinga u franšiznom poslovanju
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga marketinga u franšiznom poslovanju
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:148:600145

Kršul, Davor
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Kršul, D. (2022). Uloga marketinga u franšiznom poslovanju (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600145

Kršul, Davor. "Uloga marketinga u franšiznom poslovanju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600145

Kršul, Davor. "Uloga marketinga u franšiznom poslovanju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600145

Kršul, D. (2022). 'Uloga marketinga u franšiznom poslovanju', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600145

Kršul D. Uloga marketinga u franšiznom poslovanju [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600145

D. Kršul, "Uloga marketinga u franšiznom poslovanju", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600145