Ramljak, P. (2022). UTJECAJ MARKETINGA NA TRENDOVE U POTROŠNJI EKOLOŠKIH PROIZVODA (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009181
Ramljak, Patricia. "UTJECAJ MARKETINGA NA TRENDOVE U POTROŠNJI EKOLOŠKIH PROIZVODA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009181
Ramljak, Patricia. "UTJECAJ MARKETINGA NA TRENDOVE U POTROŠNJI EKOLOŠKIH PROIZVODA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009181
Ramljak, P. (2022). 'UTJECAJ MARKETINGA NA TRENDOVE U POTROŠNJI EKOLOŠKIH PROIZVODA', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009181
Ramljak P. UTJECAJ MARKETINGA NA TRENDOVE U POTROŠNJI EKOLOŠKIH PROIZVODA [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009181
P. Ramljak, "UTJECAJ MARKETINGA NA TRENDOVE U POTROŠNJI EKOLOŠKIH PROIZVODA", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009181