Nikolić, M. (2022). Svekanalna maloprodaja kao konkurentska prednost maloprodavača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:181601
Nikolić, Mihael. "Svekanalna maloprodaja kao konkurentska prednost maloprodavača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:181601
Nikolić, Mihael. "Svekanalna maloprodaja kao konkurentska prednost maloprodavača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:181601
Nikolić, M. (2022). 'Svekanalna maloprodaja kao konkurentska prednost maloprodavača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:181601
Nikolić M. Svekanalna maloprodaja kao konkurentska prednost maloprodavača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:181601
M. Nikolić, "Svekanalna maloprodaja kao konkurentska prednost maloprodavača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:181601