Žili, L. (2022). Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434
Žili, Lana. "Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434
Žili, Lana. "Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434
Žili, L. (2022). 'Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434
Žili L. Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 06.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434
L. Žili, "Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434