prikaz prve stranice dokumenta Marketinški aspekti kulturnog turizma u Dubrovniku
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinški aspekti kulturnog turizma u Dubrovniku
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:350666

Tušup, Tea
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Tušup, T. (2015). Marketinški aspekti kulturnog turizma u Dubrovniku (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350666

Tušup, Tea. "Marketinški aspekti kulturnog turizma u Dubrovniku." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350666

Tušup, Tea. "Marketinški aspekti kulturnog turizma u Dubrovniku." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350666

Tušup, T. (2015). 'Marketinški aspekti kulturnog turizma u Dubrovniku', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350666

Tušup T. Marketinški aspekti kulturnog turizma u Dubrovniku [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350666

T. Tušup, "Marketinški aspekti kulturnog turizma u Dubrovniku", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350666