Tušup, T. (2015). Marketinški aspekti kulturnog turizma u Dubrovniku (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350666
Tušup, Tea. "Marketinški aspekti kulturnog turizma u Dubrovniku." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350666
Tušup, Tea. "Marketinški aspekti kulturnog turizma u Dubrovniku." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350666
Tušup, T. (2015). 'Marketinški aspekti kulturnog turizma u Dubrovniku', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350666
Tušup T. Marketinški aspekti kulturnog turizma u Dubrovniku [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350666
T. Tušup, "Marketinški aspekti kulturnog turizma u Dubrovniku", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350666