specijalistički diplomski stručni
Digitalna transformacija marketinga i prodaje u poduzetništvu
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:148:626312

Horvat, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za informatiku

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Horvat, L. (2022). Digitalna transformacija marketinga i prodaje u poduzetništvu (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:626312

Horvat, Lucija. "Digitalna transformacija marketinga i prodaje u poduzetništvu." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:626312

Horvat, Lucija. "Digitalna transformacija marketinga i prodaje u poduzetništvu." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:626312

Horvat, L. (2022). 'Digitalna transformacija marketinga i prodaje u poduzetništvu', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:626312

Horvat L. Digitalna transformacija marketinga i prodaje u poduzetništvu [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:626312

L. Horvat, "Digitalna transformacija marketinga i prodaje u poduzetništvu", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:626312