Tomičić, J. (2022). Marketing turističke destinacije na primjeru grada Novalje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329478
Tomičić, Juraj. "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Novalje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329478
Tomičić, Juraj. "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Novalje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329478
Tomičić, J. (2022). 'Marketing turističke destinacije na primjeru grada Novalje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329478
Tomičić J. Marketing turističke destinacije na primjeru grada Novalje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329478
J. Tomičić, "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Novalje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329478