Ljubičić, Z. (2022). Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama s donošenjem odluka o kupovini generacije Z (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357084
Ljubičić, Zrinka. "Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama s donošenjem odluka o kupovini generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357084
Ljubičić, Zrinka. "Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama s donošenjem odluka o kupovini generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357084
Ljubičić, Z. (2022). 'Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama s donošenjem odluka o kupovini generacije Z', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357084
Ljubičić Z. Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama s donošenjem odluka o kupovini generacije Z [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357084
Z. Ljubičić, "Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama s donošenjem odluka o kupovini generacije Z", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357084