Lisinski, L. (2015). PERCEPCIJA ETIČNOSTI POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:446172
Lisinski, Lea. "PERCEPCIJA ETIČNOSTI POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:446172
Lisinski, Lea. "PERCEPCIJA ETIČNOSTI POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:446172
Lisinski, L. (2015). 'PERCEPCIJA ETIČNOSTI POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:446172
Lisinski L. PERCEPCIJA ETIČNOSTI POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:446172
L. Lisinski, "PERCEPCIJA ETIČNOSTI POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:446172