Kuzmić, T. (2022). Razina primjene digitalnog marketinga u poslovanju malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559676
Kuzmić, Taja. "Razina primjene digitalnog marketinga u poslovanju malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559676
Kuzmić, Taja. "Razina primjene digitalnog marketinga u poslovanju malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559676
Kuzmić, T. (2022). 'Razina primjene digitalnog marketinga u poslovanju malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559676
Kuzmić T. Razina primjene digitalnog marketinga u poslovanju malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559676
T. Kuzmić, "Razina primjene digitalnog marketinga u poslovanju malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559676