Pavleković, A. (2022). Stavovi potrošača prema proširenjima marke zelenim proizvodima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:232266
Pavleković, Andrea. "Stavovi potrošača prema proširenjima marke zelenim proizvodima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:232266
Pavleković, Andrea. "Stavovi potrošača prema proširenjima marke zelenim proizvodima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:232266
Pavleković, A. (2022). 'Stavovi potrošača prema proširenjima marke zelenim proizvodima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:232266
Pavleković A. Stavovi potrošača prema proširenjima marke zelenim proizvodima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:232266
A. Pavleković, "Stavovi potrošača prema proširenjima marke zelenim proizvodima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:232266